torsdag 21 maj 2009

Sovmorgon

Nu är syrran på besök, vi har inte hunnit göra så mycket än eftersom hon kom igår kväll vid nio och just nu sover hon, och det gör min pojkvän med, men som ni nog förstår så gör inte jag det. Jag har alltid varit en morgon människa men sedan jag flyttade hemifrån ändrades det lite och jag började tycka om att sova på morgonen.
Nu så är det hel galet för jag vaknar på morgonen (ganska tidigt) och känner mig super pigg och sen när jag har varit uppe i tio minuter så är jag super trött igen, fattar ingenting :)

Idag ska jag förhoppningsvis köpa ett par tights jag skulle vilja ha ett par gråa om jag hittar rätt grå färg.
Ikväll kommer pappa på besök som sagt och jag har redan börja förbereda maten inför ikväll, för vad ska man göra när alla andra sover och man måste vara tyst?
Ikväll är det bonde söker fru, är inte det bland det gulligaste programmet som finns? jag blir alltid lite extra kär i min pojkvän efter att jag har sett på det :)
Nu ska jag ta och väcka syrran.

1 kommentar:

  1. Ja, då är jag på besök igen då...Känns som att det inte var så längesedan sist, men när jag räknar efter så är det ju ändå 3 månader sedan...Nu ska jag snart få mat =)

    SvaraRadera