söndag 10 maj 2009

Söndag

Jaha, då var det söndag igen och jag funderar som vanligt på vad jag har gjort som har varit betydande den här veckan då. Har varit i Stockholm två dagar och det var kul, har pluggat som en galning och varit duktig på alla seminarier.
Som vanligt har jag lite söndagsnoja, är ledig imorgon med fast som vanligt är det ingen tröst just nu. Nästa helg ska jag jobba, då känns det ännu värre för då blir det ju ingen helg!
Idag gick vi inte upp förrän vid tolv, helt galet att jag som brukar vara så otroligt morgonpigg inte går upp förrän då, jag gillar inte känslan över att sova bort halva dagen, speciellt inte en söndag.
Idag var min kille hängig så idag har vi inte gjort nått alls, eller vi har sett två filmer, jag förstod nog inte hur sjuk han var förrän han satt och tittade på ,en enligt honom, "väldigt mycket tjejfilm" jag tyckte att den var bra. jag kommer inte ihåg vad den hette men jag rekommenderar den ändå :)
Nu blir det nog myskväll med chips och (tyvärr) fotboll, för Milan spelar och de är ju BÄSTA laget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar